با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
تحلیل حکمرانی درونی و بیرونی نظام آموزش عالی ایران

سحر کوثری؛ حسن احمدی

دوره 8، شماره 4 (پیاپی 32) ، آبان 1399، ، صفحه 125-144

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54021.4141

چکیده
  بسیاری از دلایل حکمرانی نامطلوب در نظام آموزش عالی تنها ناشی از عوامل درون وزارتی نیستند بلکه عوامل برون وزارتی نیز در آن نقش دارند. هدف از مقاله حاضر تحلیل حکمرانی درونی و بیرونی نظام آموزش عالی ایران است. به‌منظور نیل به این هدف، از رویکرد کیفی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق مدیرکل‌ها و کارشناسان ارشد معاونت‌های آموزشی و پژوهشی ...  بیشتر